Terug

bestelling niet geleverd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

B. V.

Naar: bol.com

28/11/2025

ik heb besteld, maar ik heb niets ontvangen. Ik heb gekozen voor betaling bij of na levering. Vermits ik niets onvangen heb, zelfs geen melding in mijn brievenbus, wil ik niet betalen. Ik heb hen dit gemeld maar zij antwoorden niet, wel een automatische mail dat ik hen gecontacteert heb. Ik had liever een levering via een leveringsbox waar ik het kan afhalen maar zij tonen die optie niet. Ik woon in Anderlecht waar veel zaken mislopen. Inmiddels sta ik op de lijst van hun incassobureau. Ik heb hierover gebeld met testaankoop, ik moest een mail sturen maar ook daar geen antwoord. Ik belde terug en zeiden mij dat dit moest gebeuren via dit formulier. hopelijk lukt het nu...

Berichten (1)

bol.com

Naar: B. V.

01/12/2025

Goedemiddag Bernard, Bedankt voor je bericht. We gaan de verkoper verzoeken om te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform