Geachte mevrouw/heer,
Op 02 juni 2024 kocht ik een vaatwasser Beko ref BDIN36520Q in uw online winkel en betaalde ik 377€ inclusief verzendkosten.
Om 7 juni stuur ik een email om te vragen wanneer mijn bestelling geleverd word. Ik krijg voor antwoord rond 12-07-2024. De vaatwasser is nog steeds niet geleverd en nu spreken ze over week 34. Ik kan niet meer wachten, mijn huurder wachten voor meer dan 2 maanden voor de vervanging van een defect vaatwasser.
Deze vertraging heeft mij als eigenaar ernstige schade berokkend (150 euro per maand).
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 677€ (factuur bedraag + schade) wordt geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs