Terug

bestelling niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. G.

Naar: bol.com

03/12/2024

Ik had een bestelling geplaatst bij Koko Online, via Bol.com. Het order nummer was 9606862. Tot twee maal toe kregen wij het bericht dat de bestelling geleverd was, terwijl dat zeker niet het geval was (wij waren thuis en zaten voor het raam te wachten). Telkens antwoordde ik dat we wilden dat het betaalde bedrag werd teruggestort. Tot nu toe zonder gevolg (en ook zonder antwoord op die vraag). Ondertussen zijn ook een heleboel mails over en weer gestuurd. Om het eenvoudig te houden voeg ik alleen de laatste toe, samen met mijn antwoord. Vermits het niet lukt om die te uploaden zend ik jullie de mails via contact@info.testaankoop.be

Berichten (1)

bol.com

Naar: A. G.

03/12/2024

Goedemiddag Andre, Bedankt voor je bericht. Zou je het bestelnummer dat in je bol account staat weergeven kunnen doorgeven? Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 3 december 2024 12:15 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: bestelling niet geleverd ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 03 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform