Op 1 augustus bestelde ik een parfum ter waarde van 87,29 euro. Op 3 augustus stuurt Paris XL een mail met boodschap dat mijn pakje langer onderweg is dan verwacht. Op 4 augustus stuurt Bpost een mail met de boodschap dat niet kan voldaan worden aan mijn leveringsvoorkeur (=rechtstreeks leveren in een afhaalpunt) maar dat het pakje op mijn adres zal geleverd worden. Waarom dat zo is wordt niet gezegd. Later krijg ik nog een mail dat mijn pakje om 12:04 geleverd werd op 4 augustus. Ik heb het echter nooit gezien. Ik lichtte Paris XL hierover in op 5 augustus via de chat. Zij startten een onderzoek bij Bpost. Op 13 augustus (ja, geduld is een mooie deugd) krijg ik reactie: Bpost heeft laten weten dat volgens het GPS-systeem de rit van de bezorger nauwkeurig is geregistreerd. Hierop is te zien dat de bezorger op het juiste adres is geweest en het pakket heeft afgeleverd. Daarnaast is er ook navraag gedaan bij de bezorger.Heb je de bestelling nog niet ontvangen dan vragen we je om navraag te doen bij je buren en/of huisgenoten of zij mogelijk de bestelling hebben aangenomen.Is jouw bestelling dan nog niet terecht dan horen wij graag opnieuw van jou.Ik heb geen huisgenoten maar woon wel in een gebouw van 25 verdiepen met zo'n 600 buren. Dat de GPS van de chauffeur aantoont dat hij op mijn adres gestopt is, wil niets zeggen. Het is namelijk ook het adres van 600 andere mensen die ook online bestellingen doen. Doordat ik zo veel buren heb en doordat koeriers zich de moeite niet getroosten om aan te bellen, geef ik er de voorkeur aan mijn pakketten rechtstreeks te laten leveren in een afhaalpunt. Dat dat die dag om onbekende reden niet kon kan ik niet helpen. De chauffeur dient trouwens een bericht in mijn bus te steken als hij het pakje niet persoonlijk kan afleveren. Dat heeft hij ook niet gedaan. Dat liet ik allemaal per mail weten aan Paris XL, een week geleden op 13 augustus. Geen reactie meer ontvangen. Mijn geduld is nu op.De mails waarover ik hier spreek kan ik allemaal voorleggen.