Op Woensdag 31/10/2018 Plaatste ik Bestelling 99JTJM26NSKOM, bestaande uit 2 Blu-Ray's die volgens de website in stock waren en verwachte levertermijn was 02-03/11/2018.Maandag 05/11/2018 stond de status nog steeds op 'aanvaarding door de verkoper (Fnac)'. Daarom ben ik naar het Fnac winkel filiaal geweest te Leuven. Daar hebben ze mij vriendelijk gemeld dat ik deze zeker niet op tijd ging hebben (ze hadden ervaring met die aanvaardings-status). Daarom hebben ze mij 1 van de bestelde Blu-Rays kunnen geven en deze heb ik ter plaatse betaald. Zij hebben een mail gestuurd om de bestelling te annuleren en ik heb die avond nog hetzelfde gedaan op hun advies.Dinsdag 06/11/2018 heb ik jullie klantendienst telefonisch gecontacteerd om bevestiging te verkrijgen van de annulatie. Helaas konden zij niet helpen en verwezen mij door naar het help formulier op de website, deze heb ik ingevuld en ook een opmerking bij mijn bestelling geplaatst.Woensdag 07/11/2018 heb ik nogmaals telefonisch contact opgenomen, het website formulier ingevuld en wederom een opmerking geplaatst bij de bestelling vermits jullie eigen 5 dagen van aanvaarding voorbij waren en ik dus zeker recht had op terug gave van mijn geld.Jullie hebben hierop mijn betaalgegevens gevraagd, dewelke ik onmiddelijk heb doorgegeven via de site en mail.Donderdag 15/11/2018 heb ik opnieuw het website formulier ingevuld en een opmerking bij de bestelling geplaatst om te informeren wanneer de terugbetaling kwam.Hierop hebben jullie geantwoord dat er vertraging was wegens technische problemen en dat ik ze begin van volgende week ging ontvangen. Vrijdag 23/11/2018 (einde van de volgende week dus) heb ik opnieuw het formulier op de website ingevuld en een opmerking bij de bestelling geplaatst. Geen antwoord.Maandag 26/11/2018 heb ik dit opnieuw gedaan. En zoals elke keer moet ik dit 3 a 4 maal doen eer ik een antwoord ontvang. Hierop kreeg ik opnieuw de standaard mail dat ik mijn betaalgegevens moet invullen op de website. Ik heb binnen de 2 minuten ge-reply-ed dat dit reeds gedaan was met een screenshot erbij van die gegevens en met een screenshot van jullie zelfde antwoord van 07/11/2018.26/11/2018 heb ik:-Wederom het website formulier ingevuld.-Wederom een opmerking bij mijn bestelling geplaatst.-Al Mijn gegevens gecontroleerd op jullie site.-Wederom naar de telefonische helpdesk gebeld waar ze mij weer niet konden verderhelpen.-Wederom een mail gestuurd.-Wederom naar de winkel in Leuven geweest waar ze niets kunnen doen maar ze gingen weer een mailtje sturen.Vermits ik een slecht feedback formulier had ingevuld heb ik nogmaals mijn klacht mogen vertellen aan marketing via de telefoon, ook zij gingen een mailtje sturen.Ik krijg ook telkens een ander dossiernummer: hier reeds 3:[4742997-1541596228][4741496-1541448317][4742997-1541596228]Vandaag 27/11/2018, nog steeds geen geld terug of een nuttig antwoord.