Terug

Bestelling niet geleverd - levertermijn ver overschreden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: EMMA Matelas

02/11/2023

Beste, ik bestelde op 06/08/2023 een Emma Hybrid matras 200x200, 2 Emma Diamond Kussens en een Emma matrasbeschermer. Bestelnr 900950009.Het totale bedrag van € 1.375,13 werd betaald via PayPal.De matrasbeschermer werd enkele dagen later geleverd. De matras en kussens bleven weg...Op 07/09/2023 kreeg ik bericht + factuur dat de 2 kussens waren verzonden, maar er werd niks geleverd. Bij de bestelstatus stond 'Bestelling is onderweg' maar wanneer ik verder doorklikte naar 'Volg jouw bestelling' kreeg ik een foutmelding. De bestelstatus van de matras was 'Uw bestelling wordt binnenkort verwerkt'.De klantendienst van Emma België was telefonisch niet bereikbaar (keuzemenu sloeg af) Emma Nederland kon ik wel bereiken en zij bezorgden mij de Track&trace nummers van Post NL. Bij de kussens stond op datum van 07/09/2023 'Pakket is ontvangen door PostNL' en bij de matras 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt'.Op 06/10/2023 heb ik naar Emma Duitsland gebeld (B en NL waren niet bereikbaar) en werd een nieuwe bestelling aangemaakt zonder extra kosten. Bestelnummer 900950009-S1. In de bestelstatus staat nog steeds 'Bestelling is onderweg' voor de kussens en 'Uw bestelling wordt binnenkort verwerkt' voor de matras. De levertermijn (20-27/10/2023) is intussen ook weeral overschreden.Pogingen op 26/10/2023 om via de chatbot op de website een aanvraag te doen, leverden niks op. Ik kreeg een e-mail met verzoeknummer toegestuurd, maar verder geen reactie (ik had zowel antwoord via mail als via telefoon gevraagd).Intussen is ook Emma Duitsland telefonisch niet meer te bereiken.Ik heb in 2021 en 2022 meerdere bestellingen bij Emma geplaatst die zonder enig probleem en snel geleverd werden. Ik begrijp dus niet wat er nu aan de hand is! Het enige verschil met mijn vorige bestellingen is dat de laatste bestelling niet via mijn online account gebeurde...

Berichten (1)

E. D.

Naar: EMMA Matelas

03/12/2023

Beste,Emma Matras reageerde op 09/11/2023 op bovenstaande klacht, waarvoor dank.Intussen heb ik ook de 2 Diamond kussens ontvangen, maar voor de bestelde matras kon geen levertermijn gegeven worden (logistieke problemen). We wilden nog wat afwachten, maar intussen zijn we weeral 3 weken verder zonder enig bericht van Emma. We hebben dringend een nieuwe matras nodig!We willen dan ook graag onze bestelling bij Emma annuleren en het bedrag van de matras terugbetaald zien, nl. 2279 euro minus de bij bestelling toegepaste korting.Als bijlage vind je het antwoord van Emma Matras op onze klacht.Vriendelijke groeten,Emmanuella De Spiegeleer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform