Beste, ik bestelde op 06/08/2023 een Emma Hybrid matras 200x200, 2 Emma Diamond Kussens en een Emma matrasbeschermer. Bestelnr 900950009.Het totale bedrag van € 1.375,13 werd betaald via PayPal.De matrasbeschermer werd enkele dagen later geleverd. De matras en kussens bleven weg...Op 07/09/2023 kreeg ik bericht + factuur dat de 2 kussens waren verzonden, maar er werd niks geleverd. Bij de bestelstatus stond 'Bestelling is onderweg' maar wanneer ik verder doorklikte naar 'Volg jouw bestelling' kreeg ik een foutmelding. De bestelstatus van de matras was 'Uw bestelling wordt binnenkort verwerkt'.De klantendienst van Emma België was telefonisch niet bereikbaar (keuzemenu sloeg af) Emma Nederland kon ik wel bereiken en zij bezorgden mij de Track&trace nummers van Post NL. Bij de kussens stond op datum van 07/09/2023 'Pakket is ontvangen door PostNL' en bij de matras 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt'.Op 06/10/2023 heb ik naar Emma Duitsland gebeld (B en NL waren niet bereikbaar) en werd een nieuwe bestelling aangemaakt zonder extra kosten. Bestelnummer 900950009-S1. In de bestelstatus staat nog steeds 'Bestelling is onderweg' voor de kussens en 'Uw bestelling wordt binnenkort verwerkt' voor de matras. De levertermijn (20-27/10/2023) is intussen ook weeral overschreden.Pogingen op 26/10/2023 om via de chatbot op de website een aanvraag te doen, leverden niks op. Ik kreeg een e-mail met verzoeknummer toegestuurd, maar verder geen reactie (ik had zowel antwoord via mail als via telefoon gevraagd).Intussen is ook Emma Duitsland telefonisch niet meer te bereiken.Ik heb in 2021 en 2022 meerdere bestellingen bij Emma geplaatst die zonder enig probleem en snel geleverd werden. Ik begrijp dus niet wat er nu aan de hand is! Het enige verschil met mijn vorige bestellingen is dat de laatste bestelling niet via mijn online account gebeurde...