Terug

Bestelling niet geleverd, geld niet terugbetaald, geen compensatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: KREFEL

01/12/2020

Ik heb een tondeuse besteld op 24/11 en als optie click & collect gekozen bij Krëfel. Normaal gezien ging dit 2 à 3 dagen later beschikbaar zijn in de winkel. 1 week later nam ik zelf contact op met de winkel omdat ik nog niets gehoord had en zeggen ze mij dat deze click & collect geweigerd is wegens geen stock beschikbaar. Op site stond hij nog als beschikbaar en ik kreeg ook een bevestigingsmail waarin stond dat mijn bestelling gelukt was en voorbereid werd. Ik heb geen mail ontvangen voor de weigering van de bestelling (wat Krëfel toch beweert te doen bij een weigering), indien ze dat wel hadden gedaan kon ik het artikel elders besteld hebben. Ook heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Bovendien ben ik al 2x afgescheept door de klantendienst. Door deze nalatigheid heb ik zowel de tondeuse niet kunnen bemachtigen maar heb ik ook nergens anders van de actie kunnen profiteren (ze was onder andere ook bij Van den Borre beschikbaar, daar is de actie ondertussen afgelopen). Indien een item niet meer voorradig is zou het niet meer beschikbaar mogen staan, dus heeft Krëfel eigenlijk een valse aanbieding gedaan. Ik wens hiervoor spoedig een oplossing te krijgen en een compensatie voor het ongemak, dit in de vorm van een nalevering van het artikel, of dat ik een waardebon krijg bovenop een terugstorting van het aankoopbedrag voor het mislopen van de actie waarmee ik dan een ander artikel kan aanschaffen.

Berichten (1)

KREFEL

Naar: J. D.

01/12/2020

Beste Klant,Bedankt voor jouw mail en vertrouwen in Krefel.Door de corona crisis kan het antwoord op jouw vraag langer op zich laten wachten dan in normale omstandigheden. Ook de levering van onze pakketjes duurt om dezelfde reden langer dan voorzien. Alvast onze excuses voor dit ongemak.Wist je dat je op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op de meest gestelde vragen? Het volstaat dat je onderaan op veelgestelde vragen klikt.Heb je een pakketje besteld en dit niet ontvangen binnen de 5 dagen na jouw bestelling? Stuur ons dan een afzonderlijke mail. Mails met vragen over leverstatussen van Bpost, waarvoor deze datum niet is overschreden, zullen niet worden beantwoord.Is jouw toestel defect? Voor herstellingen binnen- of buiten garantie kan je, omwille van de corona crisis, tijdelijk niet in onze winkels terecht.Om je toch een goede service te bieden, vragen wij om jouw herstelling op volgende wijze aan te melden:- ON-SITE: herstelling aan huis van grote toestellen en TV's groter dan 40 via s:www.krefel.be/nl/reparaties - CARRY-IN: kleine toestellen, te verzenden naar onze dienst na verkoop, via Bpost of andere pakkeiensten.1.Vul dit hersteldocument in: s:help.krfl.be/nl/article/mijn-toestel-is-defect-d6p3p7/ 2. Maak een verzendlabel aan via s:www.goedkooppakket.be/ naar Krefel dienst na verkoop, Steenstraat 44 1851 Humbeek.3. Steek een kopie van jouw aankoopbewijs samen met de ingevulde herstelbon bij jouw zending. 4. Toestel goed inpakken in een stevige doos en bezorgen aan de gekozen pakkeienst.Wat kost mijn herstelling? Indien je herstelling onder de voorwaarden van de fabrieks- of verlengde garantie valt, heb je geen kosten. Meer info: s:www.krefel.be/nl/garantie Voor herstellingen buiten garantie, bezorgen wij jou een bestek. Na jouw akkoord en betaling via overschrijving voeren wij de herstelling uit. Hoe lang duurt mijn herstelling? Wij nemen jouw herstelling in behandeling en bezorgen deze terug via Bpost binnen een termijn van 3 a 4 weken.Met vriendelijke groeten,Krefel Customer Happinness TeamCher Client,Nous vous remercions pour votre mail et pour votre confiance témoignée en notre firme.La réponse à votre question peut etre retardée da» à la crise du Corona. Cela va de meme pour la livraison des commandes. Nous nous excusons d'avance pour ces inconvénients.Le saviez-vous que vous pouviez trouver les réponses aux questions les plus posées sur notre site web www.krefel.be ? Cliquez sur « Foire aux questions » en bas de la page. Si votre colis n'est pas livré endéans les 5 jours après avoir passé votre commande, veuillez nous contacter par mail. Les questions concernant les retards chez Bpost dont la date limite n'est pas dépassée, ne seront pas répondus.Appareil défectueux ? Pour des réparations sous garantie ou hors garantie, il n'est pas possible de se rendre dans nos magasins suite aux circonstances dues au corona.Afin de vous offrir le meilleur service, nous vous proposons deux options afin de pouvoir réparer vos appareils -ON-SITE pour la réparation des appareils gros blancs, veuillez faire la demande sur s:www.krefel.be/fr/reparations- CARRY-IN Pour la réparation des appareils petits électro, veuillez envoyer votre appareil à notre service après-vente par la poste 1.Veuillez complétez ce formulaire: s:help.krfl.be/fr/article/mon-appareil-est-defectueux-1yp8llm/ 2.Créez une étiquette d'envoi via s:www.goedkooppakket.be/ pour Krefel, SAV, Steenstraat 44 , B-1851 HUMBEEK.3.Ajoutez un duplicata de votre bon d'achat ensemble avec le formulaire complété.4.Emballez l'appareil dans un carton solide et déposez-le au service de colis de votre choix.Quels sont les frais pour la réparation ?Si les dégâts à votre appareil sont couverts par la garantie du fabricant, il n'y aura pas de frais. Pour plus d'informations s:www.krefel.be/fr/garantiePour les réparations hors garantie, nous vous enverrons un devis. Après votre accord et paiement par virement, la réparation pourra s'effectuer.Quel est le délai de la réparation ?Nous nous chargeons de la réparation de votre appareil et vous le recevrez de retour avec Bpost dans un délai de 3 à 4 semaines.Sincères salutations,Krefel Customer Happinness TeamIn response to:Klacht - Bestelling niet geleverd, geld niet terugbetaald, geen compensatie - (CPTBE01117242-93)klachtenbox to:customercare01/12/2020 17:24


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform