Beste Lenz,Wat ontzettend vervelend, uiteraard is dat niet de bedoeling dat je zomaar je bestelde boodschappen niet ontvangt, ik heb je case even nagekeken en ik zie dat je case nog in behandeling staat bij de betreffende afdeling, excuus dat het even duurt maar zij werken aan een reactie voor je.Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070dTLCw:ref