Terug

bestelling niet compleet, matras niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: EMMA Matelas

28/11/2023

Beste,ik bestelde op 22/11/2023 het droompakket via de black friday deal. dit pakket bevatte een beschermhoes, matrasbeschermer en matras hybrid ll (90x200cm)op 27/11/2023 werd mijn pakket geleverd door dpd echter zat de matras niet bijgeleverd in de bestelling. enkel het kussen en de beschermhoes werden geleverd.online bij de bestelstatus staat dat alles gisteren geleverd werd en dat er 3 items in het pakket zouden zitten. in de mails staat dat enkel het kussen en beschermhoes werd geleverd. geen uitleg over wanneer de matras zou geleverd worden. en zeer onduidelijk allemaal. ik heb proberen telefonisch te bellen maar de belgische klantendienst maar deze was niet bereikbaar. de nederlandse klantendienst kon mij niet verderhelpen. dus dan maar via mail een ticket aangemaakt. maar nog niets van vernomen. via messenger ook even nagevraagd maar daar konden ze ook niets voor mij doen. ik wil graag weten wanneer mijn matras geleverd word en ik wil dit kunnen opvolgen via mijn bestelstatus op de website, ik wil ook via mail gecontacteerd worden met de details over wanneer mijn matras geleverd gaat worden. want nu ben ik aan het wachten op iets dat niet gaat aankomen.

Berichten (1)

S. B.

Naar: EMMA Matelas

08/12/2023

Beste, na 10 dagen nog altijd geen reactie op mijn klacht. En nog altijd geen matras geleverd!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform