BesteMijn opdrachtnummer is: 1343891270Ik heb bij jullie besteld en op 4 feburari 2022 mijn pakje aangekregen. Op de doos hing een sticker van bpost dat de doos beschadigd is. Bij het uitpakken zag ik dat er heel veel van mijn bestelling niet bij zat.Mijn bestelling was een totaal van 150,88 euro dat ik betaald heb. De kleren die ik ontvangen heb, is voor een totaal van 40,97 euro. De kleren die ik niet ontvangen heb, is voor een totaal van 109,91 euro. De kleren die ik ontvangen heb (40,97 euro) wou ik graag retourneren. Maar na meedere mails kreeg ik maar geen retourticket van jullie. 2 maand en vele mails later kreeg ik dan uiteindelijk antwoord dat er 45,95 euro wordt terugbetaald en deze heb ik dan ook ontvangen. Maar ondertussen zijn we 3 maand en nog meer mails verder en krijg ik maar geen reactie op het feit dat ik 109,91 euro kwijt ben omdat ik deze kleren nooit heb ontvangen. Ik wil graag dat jullie dit bedrag terugbetalen! Dit gaat over veel geld.Ik heb heel veel gemaild. Steeds heel lang moeten wachten op een antwoord en vaak kreeg ik zelfs geen antwoord waardoor ik terug moest mailen. ik heb nooit een duidelijk antwoord op mijn vraag en situatie gekregen. Het antwoord is vaak dat het wordt doorgestuurd naar de desbetreffende dienst. Na een deel van mijn geld ontvangen te hebben, reageren jullie maar niet op mijn vraag over het geld dat ik kwijt ben doordat jullie kleren niet in de doos zaten. Ik heb meermaals de foto's van de doos gemaild en mijn factuur waarop ik heb aangeduid wat er niet in de doos zat. Ik heb heel veel geduld gehad, maar na 3 maanden ben ik echt boos. Dit is geen klantenservice! Hieronder een vb van mijn vele mails: BesteDit klopt nog steeds niet dan. Ik heb ondertussen al zeker 4x gemaild met een uitleg en een aantal keer gevraagd om een retourticket te ontvangen en ik kreeg nooit duidelijk antwoord en heb nog steeds geen retourlabel gekregen. Bij deze zal ik het nog eens uitleggen. Dit waren mijn voorgaande mails:--Ik heb bij jullie besteld en ik heb mijn pakje aangekregen. Op de doos hing een sticker van bpost dat de doos beschadigd is.Bij het uitpakken merk ik dat er amper iets van mijn bestelling bij zit en ook een paar dingen in zit dat ik niet besteld heb.(Zie foto's overzicht bestelling, wat met rood gemarkeerd is, zat niet in de doos en heb ik niet ontvangen). Mijn bestelling was een totaal van 150,88 euro dat ik betaald heb. De kleren die ik ontvangen heb, is een totaal van 40,97 euro. De kleren die ik niet ontvangen heb, is voor een totaal van 109,91 euro. In de doos zat ook niets van documenten dus ik heb ook geen retourlabel. Als u mij deze kan sturen, dan kan ik de ontvangen kleren terugsturen. De kleren die ik heb ontvangen, maar niet heb besteld zal ik zeker ook terugsturen.---Ik wil graag die 109,91 euro terugkrijgen omdat ik niets van die kleren heb ontvangen. En dan zou ik graag de kleren voor een bedrag van 40,97 retourneren zodat ik ook dit geld terugkrijg. Ik ben totaal niet tevreden over jullie klantenservice. Ik heb al meerdere keren gemaild, vaak gewoon geen reactie of geen antwoord op mijn vraag. Ik ben gewoon 109,91 euro kwijt. Dit is veel geld. Ik voeg de bestanden nog eens toe. Ik wil dit graag correct opgelost zien. En hierbij bedoel ik dat ik die 109,91 terugkrijg en dat ik de kleren die ik wel ontvangen heb kan retourneren zodat ik ook dit geld terugkrijg. Ik bestel heel vaak bij jullie, maar op deze manier spelen jullie een klant kwijt. Hopelijk wordt het nu na 2 maanden opgelost. Met vriendelijke groetenT.M.