Terug

Bestelling niet bezorgd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. R.

Naar: Decathlon

05/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 29 juni kocht ik een 2 trampolines online op de site Decathlon gekocht en betaalde ik er 192 euro voor. Het zou op 3-4 juli moeten bezorgen maar vandaag is op 4 juli en ik heb nog geen bevestigingsemail of mijn besteling gekregen. Mijn pakketje is kwijt. Niemand weet waar is het. Ik heb naar Decathlon gebeld en ook bij Post Nl, en ik heb geen antwoord gekregen. Ik vind het heel vreemd en ik wil een klacht indienen omdat dat niet normaal en beleefd tegen de klant is. Met vriendelijke groet, Maricela Radu

Berichten (2)

Decathlon

Naar: M. R.

05/07/2024

WE HEBBEN JE AANVRAAG GOED ONTVANGENBeste klant,Hartelijk dank u voor uw aanvraag.Op dit moment is de gemiddelde reactietijd op uw e-mail 48 uur.Uw Decathlon-klantenservice doet er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen.Met sportieve groeten,Decathlon België klantendienst JOUW AANVRAAG : Bestelling niet bezorgd‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [koppeling verwijderd] Je aanvraag is geregistreerd als 240705-001924Bij DECATHLON dragen we zorg voor uw persoonlijke gegevens. Ons team van passiesportersis voor je beschikbaar 02/208.26.60 E-mail FacebookVan maandag tot vrijdag van 8 tot 20u - Zaterdag van 9u tot 19uWinkelsin heel BelgiëOnek het nieuwsvan jouw DECATHLONAfspraak :www.decathlon.beVolg ons nieuwsConform de wet van 8 december 1992 tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer, garandeert Decathlon een recht van toegang, verbetering en verwijdering van uw persoonsgegevens. Raadpleeg onze integrale algemene voorwaarden.Indien u in de Europese Unie woont en u hebt een klacht over producten of diensten die u bij Decathlon hebt gekocht via een overeenkomst per e-mail, kan u terecht op het ODR-platform van de Europese Unie: :ec.europa.eu/consumers/odr/NV Decathlon Belgium - RPR Brussel - Ondernemingsnummer : 0449.296.278ER: Faustino Rabasot - Jules Bordetlaan 1, 1140 Evere - Drukfouten voorbehouden [---002:003392:05310---]

Decathlon

Naar: M. R.

05/07/2024

ONS ANTWOORD OP JE AANVRAAGDag, Dank uwel voor uwbericht.Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.Ik ga onmiddellijk met onze partner kijken welke mogelijkheden er zijn om dit op te lossen.Mocht ubinnen de 2 werkdagengeen reactie ontvangen hebben, mag umij opnieuw mailen, zo kan ik uwdossiertje zelf van dichtbijmeeopvolgen.Ik wens ueen hele fijne dag toe.Met sportieve groeten,Sportivement,JulietteJOUW AANVRAAG: Bestelling niet bezorgd‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Je aanvraag is geregistreerd als 240705-001924Ons team van passiesportersis voor je beschikbaar 02/208.26.60 E-mail FacebookVan maandag tot vrijdag van 8 tot 20u - Zaterdag van 9u tot 19uWinkelsin heel BelgiëOnek het nieuwsvan jouw DECATHLONAfspraak :www.decathlon.beVolg ons nieuwsConform de wet van 8 december 1992 tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer, garandeert Decathlon een recht van toegang, verbetering en verwijdering van uw persoonsgegevens. Raadpleeg onze integrale algemene voorwaarden.Indien u in de Europese Unie woont en u hebt een klacht over producten of diensten die u bij Decathlon hebt gekocht via een overeenkomst per e-mail, kan u terecht op het ODR-platform van de Europese Unie: :ec.europa.eu/consumers/odr/NV Decathlon Belgium - RPR Brussel - Ondernemingsnummer : 0449.296.278ER: Faustino Rabasot - Jules Bordetlaan 1, 1140 Evere - Drukfouten voorbehouden [---002:003353:00118---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform