Terug

Bestelling niet afgeleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/11/2023

GoedenavondKlacht ingediend op 24/11 - 19u38Volgens de trackingsite van GLS zou mijn pakket vandaag geleverd zijn geweest op mijn thuisadres om 9u55. Dit kan niet, gezien er niemand thuis was. Het was ook niet afgetekend met mijn handtekening maar met de naam analyse, wat ik helemaal niet versta.Gelieve dit dringend na te kijken gezien mijn bestelling toch vasthangt aan een grote geldbedragAlvast bedankt voor de opvolging en feedbackMet vriendelijke groetAnouar

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. C.

27/11/2023

Beste Mhr BoudkhanIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij wel op uw adres op moment van levering.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.Mvg

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. C.

08/12/2023

Beste Mhr BoudkhanIk ontvang informatie van ons afleverdepot dat uw pakketten zijn door de chauffeur gerecupereerd en dat hij de levering heeft gecorrigeerd en uw colis ten uw attentie geleverd.MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform