Terug

Bestelling niet aangekomen en bol wilt niet helpen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. T.

Naar: bol.com

20/09/2023

Beste , ik bestelde een artikel van grote aankoopwaarde. Het artikel is verstuurd vanuit bol.com , en zou maandag 18/09/2023 tussen 18u en 22 uur aankomen. Tot op heden niets ontvangen en ze willen me ook niet helpen. Het gaat om een waardevol artikel en al meermaals opnieuw moeten bestellen omdat het telkens niet aankwam. Ik vertrek vrijdag op vakantie en wacht al 1 maand op het artikel. Na meermaals de bezorger en bol.com te hebben gecontacteerd willen ze me niet helpen. Ze zeggen dat het aan bpost ligt en bpost zegt da ik bol.com moet contacteren. Het moet opgelost worden

Berichten (2)

bol.com

Naar: D. T.

20/09/2023

Goedemorgen Tom,Bedankt voor je bericht. Wat een vervelende situatie! Je hebt vanochtend telefonisch contact gehad met onze klantenservice en er is een onderzoek gestart bij Bpost om te achterhalen wat er met de zending is gebeurd. Zodra er meer informatie bekend is, wordt er contact met je opgenomen.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

D. T.

Naar: bol.com

20/09/2023

Ik ben hier niet mee akkoord , ik vertrek op vakantie en ik wacht al 1 maand op het artikel en jullie trekken altijd jullie staart in. Moet steeds zelf bellen naar jullie en dit zeker 5 keer voor jullie in actie schieten. Zelfs na een onderzoek bellen jullie me niet nee ik moet dit steeds zelf doen. Ik wil hier vandaag nog een oplossing of ik dien een grote klacht in tegen jullie. Stuur mij een vervangend exemplaar op en dat is ook goed voor mij zodat ik het toch heb. Keuze aan jullie. Maar ik wil hier nu antwoord op , telkens problemen met jullie en jullie doen er niks aan. Slechte service na verkoop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform