Beste,Ik heb op 16 November 2023 een bestelling geplaatst bij Emma Matras voor meerdere items. bestelnummer: 0009-AE56QT Het merendeel van de bestelling kwam snel aan. Het belangrijkste, onze bedden (3 stuks in totaal) kwamen niet aan. We kregen hierop melding van vertraging, enkele nieuwe leveringswindows maar nooit geen effectieve levering.Vandaag zijn we bijna 6 maanden na bestelling, heb ik meermaals contact genomen en kom ik te weten dat onze bedden voor onbepaalde duur niet in levering zullen komen.Deze bedden zijn broodnodig voor de inrichting van ons appartement, enkele maanden geleden konden wij ons nog vinden in enkele weken wachttijd maar nu hebben wij tegen uiterlijk eind deze maand de bedden nodig.Het betreft de Metal Base bedden, 90x200 2 stuks en die van 180x200. Ik heb daarnet gebeld met de klantendienst en gepolst naar mijn opties - telefoniste 1 heeft midden gesprek afgelegd. - telefoniste 2 liet me volgende weten:1. of we wachten voor onbepaalde tijd en kunnen nà levering compensatie eisen, deze is afgetopt op 250 euro maximaal! Maar bedden hebben vandaag geen leverdatum.2. we annuleren, krijgen ons geld terug maar niets meer, onze rechten vervallen, geen compensatie.Ik verklaarde mij niet akkoord, ik heb deze bedden gekocht, meteen betaald, alles conform de afspraken, ik wil mijn bedden. Desnoods een alternatief bed, kan niet.Ik wil dan annuleren maar eis vergoeding wegens meer dan 6 maanden aan het lijntje te worden gehouden, geld terug + mijn compensatie. Kan ook niet.Welke oplossing is er dan, die is er niet.Ik ben dit meer dan beu, zij hebben als leverancier een contract met ons aangegaan en kunnen vandaag niet waarmaken wat zij verkopen. Het ergste van al is dat ze deze bedden online nog verkopen!bIk wil via jullie beroep doen op mijn rechten. Zijnde, ofwel mijn betaalde bedden krijgen, ofwel een compensatie. Ik moet tegen eind deze maand 3 bedden hebben of ik loop inkomsten mis van de verhuur van mijn appartement. Conform hun algemene voorwaarden moeten zijn binnen de 30 dagen leveren. Ik wil graag weten wat mijn rechten zijn en wat ik kan ondernemen. Mijn inziens moet er een compensatie worden betaald per dag dat er niet geleverd wordt én met terugwerkende kracht vanaf vervaldatum van hun opgegeven termijn, zijnde vandaag dus een compensatie per dag vanaf 17 december te rekenen. Dank voor jullie medewerking en hulp.Met vriendelijke groeten,Thomas Torrekens