Beste, ik heb op 2 maart een nieuwe smartphone besteld bij Telenet omdat omdat mijn huidige toestel bijna niet meer werkt. Bij de bestelling stond 2 tot 4 weken levertijd mogelijk. Daar zitten we dus al een pak over. Enkele malen contact genomen met de vraag of het mogelijk is de bestelling te annuleren. Maar dat lijkt dus niet mogelijk!In de plaats dan een ander wel beschikbaar toestel te bestellen? Ook niet mogelijk!Ondertussen is het geld (toch weer 850€) al bijna 2 maand van de rekening.Ik weet dat een andere webshop gewoon de bestelling zou annuleren of een ander toestel zou laten nemen.Echter is Telenet's enige oplossing moest ik het toestel niet meer willen, om te wachten tot wanneer het toch ooit zou geleverd worden, het te weigeren bij levering, waarna ze dan tot een terugbetaling zouden overgaan.Dat er levering problemen zijn langs Samsung hun kant kan ik verstaan.Maar een oplossing moet dan ook mogelijk zijn.Ondertussen heeft men wel betaald voor een toestel dat bij levering alweer een 'gedateerd' toestel is.Dit lijkt me niet echt een optimale klantendienst.