Terug

Bestelling na 14 dagen nog steeds niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. F.

Naar: TV Outlet

23/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 9/10/2024 kocht ik een Samsung QLED 4K The Frame 55LS03D Tv in uw online winkel en betaalde ik onmiddellijk de volledige prijs van996,55€ verzendkosten incl. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering binnen de 3 tot 6 werkdagen zou verzonden worden. Het is intussen 23/10/2024 en de tv werd nog steeds niet geleverd. Ik heb intussen al meerdere mails gestuurd en er wordt telkens een nieuwe smoes gebruikt om de situatie te blijven rekken. Op 15/10 kreeg ik van Martijn Jansen als antwoord dat de bestelling binnen 1 tot maximaal 3 werkdagen zou verzonden worden. Op 18/10 had er nog steeds geen levering plaatsgevonden en heb ik een mail gestuurd om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te vragen. Toen kreeg ik als antwoord dat een annulatie niet meer mogelijk was: "Wij hebben uw bestelling inmiddels verzonden. Vanaf nu kunnen we uw order niet meer aanpassen of annuleren. Zodra uw pakket voor de eerste keer wordt gescand in het depot van de koerier krijgt u van ons de tracking informatie. Ivm de huidige drukte duurt de verzending iets langer dan normaal. Binnen maximaal 2-4 werkdagen ontvangt u van ons de tracking gegevens via de afzender "Logistics Partner". Vandaag 23/10/2024 heeft er nog steeds geen levering plaatsgevonden en ik heb ook geen trackingcode ontvangen. Ik word gewoon aan het lijntje gehouden en er vindt geen levering plaats. De afgesproken termijn bij bestelling was 3 tot 6 werkdagen. Na 14 dagen is de bestelling nog steeds niet geleverd daarom wens ik kosteloos mijn bestelling te annuleren en mijn geld automatisch en onmiddellijk terug te ontvangen. Met vriendelijke groet, Maria Elena Fernandez

Berichten (5)

TV Outlet

Naar: M. F.

24/10/2024

Geachte mevrouw Fernandez, Bedankt voor uw bericht en excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling. We begrijpen uw frustratie en zullen ons best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We hebben uw klacht ontvangen en zullen dit onmiddellijk onderzoeken. We zullen contact opnemen met de betreffende afdeling om te achterhalen wat er is misgegaan met de levering van uw Samsung QLED 4K The Frame 55LS03D Tv. We streven ernaar om binnen 24 uur met een passende oplossing te komen. We zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met de afhandeling van deze kwestie. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Martijn Jansen TV Outlet Service Specialist www.TVoutlet.tv Een TV voor iedere portemonnee! ---- op Wo, 23 Okt 2024 12:45:46 +0200 klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

M. F.

Naar: TV Outlet

24/10/2024

Beste meneer Veen, Ik heb geen interesse in een ander toestel. Het toestel dat ik wil is van het type The Frame van Samsung. Dat is niet wat jullie in ruil aanbieden. Ik wil dus dat mijn bestelling geannuleerd wordt en mijn geld terug krijgen. Dank u. Mvg Maria Elena Fernandez

TV Outlet

Naar: M. F.

25/10/2024

Geachte mevrouw Fernandez, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u geen interesse heeft in een ander toestel en specifiek het type The Frame van Samsung wenst te ontvangen. We verwachten deze aankomende dinsdag weer op voorraad te hebben. Mocht u hierop niet willen wachten dan zal ik uw bestelling annuleren en ervoor zorgen dat u uw geld terugkrijgt. Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Martijn Jansen TV Outlet Service Specialist www.TVoutlet.tv Een TV voor iedere portemonnee! ---- op Do, 24 Okt 2024 18:00:21 +0200 klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

M. F.

Naar: TV Outlet

16/11/2024

Op 30/10/2024 werd de bestelling definitief geannuleerd. Dit werd ook door jullie bevestigd op 31/10/2024. We zijn intussen 16 dagen ( 11 werkdagen verder) en ik heb mijn geld nog steeds niet terug ontvangen.

Bemiddeling door Testaankoop 19 november 2024

TV Outlet

Naar: M. F.

25/11/2024

Beste MARIAELENA, De credit is vandaag door ons verwerkt, onze welgemeende excuses voor de vertraging. We hebben uw hierover tevens een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Sanne Vermeulen TV Outlet Service Specialist www.TVoutlet.tv Een TV voor iedere portemonnee! ---- op Za, 16 Nov 2024 11:00:20 +0100 Klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform