Beste,
Op 23-08-2025 heb ik een laptop en muismat via de website van Mediamarkt.be aangekocht.
Op de website kreeg ik de melding dat aankoop gelukt was met bestelnummer: 271612820. Het totaalbedrag van 437,99 euro is betaalt via 2 kadobonnen(100 en 125 euro) en het resterende bedrag van 212,99 euro via bancontact.
Tot op heden heb ik geen bestelbevestiging mochten ontvangen(normaal is dit na 15 min), maar ook in mijn accountoverzicht is deze bestelling nergens te zien.
Enkele uren gewacht, maar nog steeds niets mogen ontvangen. Contact opgenomen met de klantendienst. Daar kreeg ik te horen dat een bestelling soms kan blijven hangen in het systeem, dus ze gingen dit nakijken.
Helaas nog steeds niets mogen vernemen van Mediamarkt...
Ik ga er vanuit dat deze bestelling niet meer zal doorkomen, maar dan wens ik wel binnen de 7 dagen mijn geld terug aangezien ik een laptop moet aankopen voor mijn opleiding aan de hogeschool in september, dus veel tijd heb ik niet meer over...
Indien er geen tijdige oplossing op deze issue komt, dan stuur het door naar FOD economie.
Uiteraard hoop ik op een vlotte afhandeling door Mediamarkt in deze zaak.
De overduidelijke bewijsstukken kunt U in bijlage terugvinden
MVG
Andy De Baeke
*Enkele maanden geleden was er ook al een issue met de levering van een TV en dit heeft toen langere tijd aangesleept, dus vandaar dat ik er nu heel kort op zit. Vanuit mijn ervaring kan ik het online winkelen bij Mediamarkt helaas niet aanraden!