Beste, ik bestelde een Joolz parasol via Vinted met transactienummer 8432821756. Het pakket diende geleverd te worden in postpunt Bebe Gourmand te Anderlecht. Dit stond ook zo in de app. Daar naartoe gegaan zeiden ze met dat het pakket hier niet geleverd was. De track&trace van DPD er dan bijgehaald en het pakket leek geleverd te zijn in een ander postpunt in Anderlecht. Daar naartoe gegaan, hier hetzelfde verhaal: geen pakket geleverd. Ik heb dit gemeld in de app van Vinted waarna ze mij een document lieten invullen waarin ik verklaar dat ik geen levering via DPD heb opgehaald, noch ontvangen. De dag nadien krijg ik melding dat Vinted alles heeft gedaan, maar dat DPD bevestigt dat het pakket is afgeleverd terwijl dit dus niet het geval is. Ze sluiten de klacht onmiddellijk af terwijl ik vroeg naar een bewijs van aflevering, omdat ik 100% bevestig dat ik het pakket nooit heb ontvangen (ik heb het product trouwens intussen elders besteld omdat ik het absoluut nodig heb, ik heb hier ook bewijs van). Er is dus geen enkele reden waarom ik hierover zou liegen. De houding van Vinted is beneden alle peil en beschermd de koerier, maar niet de consument.