Terug

Bestelling is niet afgelevered

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: VINTED

28/02/2024

Beste, ik bestelde een Joolz parasol via Vinted met transactienummer 8432821756. Het pakket diende geleverd te worden in postpunt Bebe Gourmand te Anderlecht. Dit stond ook zo in de app. Daar naartoe gegaan zeiden ze met dat het pakket hier niet geleverd was. De track&trace van DPD er dan bijgehaald en het pakket leek geleverd te zijn in een ander postpunt in Anderlecht. Daar naartoe gegaan, hier hetzelfde verhaal: geen pakket geleverd. Ik heb dit gemeld in de app van Vinted waarna ze mij een document lieten invullen waarin ik verklaar dat ik geen levering via DPD heb opgehaald, noch ontvangen. De dag nadien krijg ik melding dat Vinted alles heeft gedaan, maar dat DPD bevestigt dat het pakket is afgeleverd terwijl dit dus niet het geval is. Ze sluiten de klacht onmiddellijk af terwijl ik vroeg naar een bewijs van aflevering, omdat ik 100% bevestig dat ik het pakket nooit heb ontvangen (ik heb het product trouwens intussen elders besteld omdat ik het absoluut nodig heb, ik heb hier ook bewijs van). Er is dus geen enkele reden waarom ik hierover zou liegen. De houding van Vinted is beneden alle peil en beschermd de koerier, maar niet de consument.

Berichten (10)

VINTED

Naar: D. D.

28/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: D. D.

28/02/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

D. D.

Naar: VINTED

28/02/2024

Heel fijn dat jullie publiek wel reageren, want in tegenstelling tot wat jullie hier schrijven, hebben jullie mij via jullie platform vertelt dat de klacht afgesloten is en er niet meer op te zullen reageren :) Wees correct en transparant.

VINTED

Naar: D. D.

28/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: D. D.

28/02/2024

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Gustas Team Vinted

D. D.

Naar: VINTED

07/03/2024

Zoals reeds eerder aangegeven weigert Vinted elke medewerking in hun app.

VINTED

Naar: D. D.

07/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

D. D.

Naar: VINTED

25/03/2024

We zijn bijna een maand verder en zoals verwacht heeft Vinted geen teken van leven gegeven. Als er binnen de 3 werkdagen geen reactie, zal ik helaas verdere stappen ondernemen via mijn advocaat.Mvg, Dieter

VINTED

Naar: D. D.

25/03/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: D. D.

25/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform