Terug

Bestelling iphone 15

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. P.

Naar: Proximus

23/01/2024

Ik bestelde op 2 januari een iphone 15 met abonnement bij proximus.Ik kreeg bevestiging van ontvangst en betaling is van mijn rekening gegaan.Leverong zou 4januari gebeuren.Heb al getelefoneerd met proximus en ook diverse maal contact gehad via hun chat.Steeds krijg ik te horen dat ze met het dossier bezig zijn en dat hun collega mij zal contacteren.Tot op heden nog geen reactie.

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. P.

31/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-23-19.24.17.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005492161] Ref. [THREAD_ID:1921005492161]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform