Beste, ik bestelde op 7 november via de orange webshop een nieuw gsm toestel. Na de betaling via Bancontact kreeg ik een melding van Orange dat er iets mis was gelopen. Wel een ordernummer en de melding wanneer ik binnen de 10 minuten geen bevestiging had ontvangen contact diende op te nemen. Na 10 minuten belde ik naar de klantendienst en zij melden me dat er geen betaling binnen was gekomen, geen order. Ik gaf hun het order en ze vroegen mij de dag erna terug te bellen. Dat gedaan zeiden ze opnieuw geduld te hebben, dat een andere dienst zich hierover moest buigen. Dat gedaan belde ik de dag erna opnieuw en kreeg ik te horen dat het geëscaleerd ging worden. Ik vroeg een terug storting of toch het gsm toestel. Na een week en 7 telefoontjes kreeg ik te horen dat er buiten een aanmaak van de escalatie er verder niets mee gebeurd was. Op 14-07 ging dit door de leidinggevende opgelost gaan worden.. buiten van het kastje naar de muur gestuurd te zijn geweest ben ik 1079€ kwijt en heb ik niets in de plaats. Elk van de 7 telefoontjes die ik gedaan heb kreeg ik telkens een ander verhaal zonder resultaat. Op het laatste blijkt dat niemand niets gedaan heeft.