Terug

Bestelling geplaatst, betaald en géén levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: Euroflorist

16/01/2024

Beste, ik heb op 14/01/24 een boeket besteld met levering op 15/01/24. Ik heb op 14/01/24 na de betaling een onmiddellijke bevestiging per e-mail ontvangen van mijn bestelling. Ik zou een track & trace ontvangen om mijn pakket op te volgen. Op 15/01/24 heb ik geen track en trace ontvangen. Telefonisch zijn hun diensten niet bereikbaar. Live chat zijn hun diensten niet bereikbaar. Contactformulier via de website ingevuld en ook hier géén antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform