Terug

Bestelling geplaats niet ontvangen en geld niet terug gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

X. Z.

Naar: Takeaway

19/10/2022

Beste,Ik heb op 13/10 rond 11u een bestelling geplaats via take away bij restaurant bodrum palace. Bestelling had ik gedaan voor 12.45 ik kreeg een bevestiging dat bestelling na 14u er zou aankomen. Ik heb naar het restaurant gebeld voor de annulering mijnheer vertelde mij dat ik contact moest opnemen met take away. Ik heb geen telefoon gevonden via de site heb ik een help center gevonden. Daar had ik om 11.27 gevraagd mijn bestelling als nog te annuleren. Ik kreeg als antwoord dat ze ermee aan de slag gaan. Ik ga er van uit dat mijn bestelling geannuleerd is,om 14.45 krijg ik een mail om de bestelling te beoordelen die ik niet heb ontvangen. In de hoop dat ik mijn centen nog zal terug zien wachte ik nig af. Die zelfde dag om 17.48 stuur ik nog een inzending met vermelding dat ik bestelling had geannuleerd. Ze zouden er weer mee aan de slag gaan. Op 16/10 heb ik nogmaals een melding gemaakt en vroeg voor de terug betaling en weer hoor ik niks. Morgen zijn we een week later,en ik heb niks gekregen van bestelling en ze negeren mij en geven het geld niet terug

Berichten (1)

Takeaway

Naar: X. Z.

23/10/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Anthony, 23 okt. 2022 11:34 CESTBeste Xenia,Takeaway.com bedankt u voor uw vertrouwen in haar dienstverlening.We hebben uw verzoek ontvangen en willen u graag informeren dat uw aanvraag behandeld werd. **Uw bestelling (Eur30) werd terugbetaald.** U zal het bedrag binnen enkele werkdagen ontvangen op uw rekening.Als u verder nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst.Wij wensen u alvast nog een aangename dag!Met vriendelijke groeten,Anthony - Customer Service OfficerE: be@takeaway.comTakeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer internal_reminder language::nl order_cancellationrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[KZ5YMZ-KPY86]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform