Beste ik bestelde in januari 2024 een dyson V15 detect Total clean voor 649€,prijs was 899€ maar er was een korting van 250€.ik ging het betalen met klarna en heb een bevestiging gekregen van mijn bestelling.het was wel in pre order maar ik ging de bestelling krijgen in februari 2024. Na een paar dagen kreeg ik van klarna dat de bestelling geannuleerd is? Ik bel naar dyson zei zeggen sta nog altijd in pre order niks aan de hand.6 februari 2024 een email bestelling geannuleerd door omstandigheden buiten onze controle?terug gebeld naar dyson ,ik heb niet geannuleerd ik wil mijne stofzuiger,dossier opgemaakt,dossiernummer 36764871.Terug gebeld naar dyson ik wil mijne stofzuiger terug bestellen met dezelfde voorwaarden dat zou niet gaan zou de volledige prijs moeten betalen,ik ben er niet akkoord mee,terug dossier opgemaakt 36680680.Momenteel niets meer gehoord.Ik heb recht op die stofzuiger van 649€ ,ik kan er niks aan doen als er problemen zijn met klarna en dyson .Ik kan de stofzuiger ook zonder klarna betalen,geen probleem.Ik hoop op een goede afloopDank u bijvoorbaatMet vriendelijke groetenB.T.