Terug

Bestelling geannuleerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

11/12/2023

Op 04/12/2023 bestelde ik op de website van Moulinex twee espresso toestellen aan een zeer goedkope prijs. Ik betaalde deze dadelijk met mijn creditkaart. De dag nadien werd reeds via mail de aankoop van één toestel geannuleerd en de dag nadien het tweede toestel. De uitleg die ik ontving was dat het toestel niet meer op voorraad is. Wanneer ik op de website ga kijken is het toestel nog steeds op voorraad. Ik ken mensen die eveneens een dergelijk toestel hebben besteld aan deze goedkope prijs en waarbij het wel werd geleverd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform