Terug

Bestelling geannuleerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: FNAC BELGIUM

07/12/2023

Beste,Ik bestelde een ps5. Dit was aan een zeer voordelig tarief. Jullie hebben deze bestelling echter eenzijdig geannuleerd. Dit is een zeer spijtige zaak aangezien ik voordien wel een positief beeld had van fnac. Deze annulatie doet mij nu toch twijfelen om nog bij jullie te willen bestellen.Mvg,MD

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: M. D.

13/12/2023

Beste klant,Bedankt voor uw mail.Bij het gebruik maken van ons online platform Fnac.be , heeft u een bestelling geplaatst bij marketplace verkoper JeuxVideoDuNetB, in geen geval is Fnac doorverkoper van de producten die door verkopers worden voorgesteld.De producten aangekocht bij Marketplace verkopers kunnen niet worden teruggenomen noch omgewisseld worden bij Fnac.Zoals u wellicht hebt gemerkt, was de prijs van het door u bestelde product kennelijk fout, door een foutieve prijsaanduiding van deze verkoper is je bestelling intussen geannuleerd.Aangezien het om een manifeste fout gaat, is de verkoper niet gehouden de overeenkomst uit te voeren. Uw bestelbon werd dan ook geannuleerd en het bedrag wordt teruggestort.Gelieve ons te verontschuldigen voor deze foutieve prijsweergave alsook voor de annulatie van uw bestelling.Bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Johanfnac.be

M. D.

Naar: FNAC BELGIUM

13/01/2024

Beste,Ik heb nooit gevraagd om om te wisselen of terug te nemen dus ik begrijp niet waarom u dit aanhaalt. Daarnaast vind ik het zeer klantonvriendelijk om zonder meer een bestelling eenzijdig te annuleren. Het is niet mijn fout, maar die van de verkoper dat er iets is misgelopen, ik verwacht dan ook dit ik niet benadeeld moet worden door de fout van een verkoper. Een compensatie is toch wel te verwachten in een dergelijk geval, aangezien ik nu dus in het ongemak werd gesteld doordat ik mijn gewenste product niet heb kunnen krijgen op het verwachte tijdstip.Mvg,

FNAC BELGIUM

Naar: M. D.

15/01/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.Fnac.be is immers een Market Place waarop iedereen een account kan maken en producten verkopen. Fnac kan zich helaas niet verantwoordelijk stellen in plaats van alle verkopers die verkopen op onze website. Toch mag u erop rekenen dat Fnac u niet in de steek zal laten en er alles voor doet zodat onze verkoopsvoorwaarden nageleefd worden door de verkopers die aanwezig zijn op ons platform.In geval van probleem heeft u de mogelijkheid om deze te vermelden via onze website onder uw bestelling.Als de verkoper een fout maakt is dit de verantwoordelijkheid van de verkoper om een oplossing voor u te vinden. Volgens onze verkoopsvoorwaarden kan de verkoper dit oplossen door ervoor te zorgen dat u het bestelde product ontvangt of een volledige terugbetaling te regelen.Alle verkoopcontracten worden bij een volledige terugbetaling verbroken, de volledige terugbetaling is het garantie dat u van Fnac heeft in geval van probleem.Wij danken u voor uw begrip en medewerking.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform