Beste, Wij hebben 24/11/2023 een Sage Barista Touch koffiemachine gekocht. Opeens krijgen wij 27/11/2023 een mail dat er door een storing te weinig goederen waren en dat onze bestelling daardoor automatisch geannuleerd is. Wij hebben dan gebeld naar MediaMarkt en het enige wat ze konden zeggen was “daar kunnen wij niks aandoen, dan moet u als ze terug binnenkomen ze opnieuw kopen maar wel aan de volle prijs”. Vind dit echt niet kunnen, het is hun verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de website optimaal werkt bij zo’n uitverkoopdagen, je kan toch niet zomaar bestellingen annuleren en vervolgens u consumenten de volle prijs laten betalen als ze het product toch willen hebben.Wij moeten ons geld niet terug, wij willen gewoon een “Sage Barista Touch” ontvangen voor de uitverkoopprijs (899 euro). Ik kan via mail onze factuur altijd doorsturen als bewijs. Ik hoop dat wij snel iets horen van u. Bedankt