Terug

Bestelling geannuleerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: FNAC BELGIUM

15/11/2023

Beste, Ik bestelde een Boom 3 speaker aan 39 euro. Ik ontving een mail (in het Frans) dat de bestelling geannuleerd werd vanwege een fout in de prijs. Naar mijn mening gaat het hier niet om een manifeste fout. Dus als consument handelde ik ter goeder trouw en was ik overtuigd dat dit de prijs was. (Korting -70%)Via de klantendienst werd dit dan weer ontkent. De uitleg was dat dit was omdat het product uit voorraard was. Indien er geen voorraard is ben ik bereid om te wachten tot het weer op voorraad is. Men was niet bereid om mijn bestelling terug te activeren.

Berichten (5)

FNAC BELGIUM

Naar: J. M.

15/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Wij danken je voor je begrip en hopen je binnenkort opnieuw van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

J. M.

Naar: FNAC BELGIUM

16/11/2023

Beste,Een promo van -68% ten voordele van Black Friday. Hier had ik absoluut geen vermoeden dat dit om een foute prijszetting ging. Dus ik heb geen begrip voor deze insinuatie. De enige correct valabele oplossing lijkt mij de levering van het product of een vergelijkbaar product(bvb een andere kleur) aan de door mij aangekocht prijs. Voorts zou ik nog willen opmerken dat de €10 compensatie code die ik heb gekregen volledig onbruikbaar is. Ze geldt enkel voor artikelen van van FNAC zelf die niet in promotie staan. Na controle blijkt dat ik geen enkel product kan vinden dat niet “in promo staat”. Een figuurlijke lege doos dus. Dus ik vrees dat dit betreuringswaardige incident wel degelijk invloed gaat hebben op mijn loyaliteit als dit de manier gaat zijn waarop dit alles wordt afgehandeld in zijn totaliteit. Mvg,Jeroen

FNAC BELGIUM

Naar: J. M.

17/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Het spijt ons, maar helaas kunnen wij de Ultimate Ears BOOM 3 Luidspreker niet leveren aan de prijs van Eur 38,70 gelet op de uiterst lage marges. Wij menen dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren, aangezien er geen akkoord was over deze manifest verkeerde prijs. Hiernaast moeten wij ook meegeven dat wij wettelijk niet toegelaten zijn met verlies te verkopen.Wij verontschuldigen ons voor dit voorval, en doen er alles aan om in de toekomst nog zorgvuldiger om te gaan met de informatie die wij op onze website vermelden.Wij hopen op je begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

J. M.

Naar: FNAC BELGIUM

17/11/2023

Beste,Bedankt om jullie standpunt verder uit te leggen. Maar wat ivm de 10 euro kortingscode die jullie ter compensatie aanboden. Kan die op zijn minst bruikbaar gemaakt worden? Het mag niet gecombineerd worden met een andere aanbieding. Maar alles op jullie website staat “in aanbieding”. Dus van een tegemoetkoming kunnen we dan niet meer spreken….

J. M.

Naar: FNAC BELGIUM

17/11/2023

Beste,Vandaag lijkt ze mij wel werkzaam ook bij “promo’s”. Bovenstaande mag dus genegeerd worden.Mvg,Jeroen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform