Terug

Bestelling geannuleerd, geen terug betaling ontvangen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VANDEN BORRE

05/11/2018

Bestelling geannuleerd door dat de leverdatum 2x is opgeschoven (na al 4 weken te wachten). Heb nog geen terug betaling ontvangen. Er is geen enkele duidelijke communicatie over mijn bestelling geweest, wat ook een van de redenen was om mijn bestelling te annuleren. Er is mij niets gecommuniceerd ivm de terugbetalings datum, ook niet na een mail met die uitdrukkelijke vraag.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: A. C.

06/11/2018

Beste,Het spijt mij te vernemen dat de communicatie niet goed verloopt.Ik merk dat onze boekhouding niet op de hogte is van je rekeningnummer.Mag ik je verzoeken ons te contacteren met je rekeningnummer, zodat we zo snel mogelijk de terugbetaling kunnen uitvoeren.Je kan ons telefonisch bereiken op 02/334.00.00 of via mail naar accounting@vandenborre.beMet vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst 02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform