Terug

Bestelling geannuleerd door Bol.com

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: bol.com

30/11/2022

BesteIk bestelde een speelgoedartikel van Paw Patrol op bol.com voor de prijs van 33,30 EUR (op het artikel stond met rode letters aangegeven dat het om een hoge korting ging en de originele prijs van 49,99 EUR was doorstreept). Enkele ogenblikken later kreeg ik een mail dat mijn bestelling werd geannuleerd omdat er ‘iets mis ging in de communicatie met hun partner’.Volgens de chatbot was het artikel simpelweg niet meer leverbaar.Ik ben online meteen gaan kijken en het artikel stond aangeboden zonder korting aan de originele prijs.Ik heb bol.com een mail gestuurd met de vraag om de bestelling alsnog te voltooien omdat ik er recht op heb, als antwoord kreeg ik dat dit niet mogelijk was ‘omdat er een probleem op de website was en de verkoper een prijs had gebruikt die niet toepasbaar was’.Als ik een artikel te koop zie staan met een redelijke korting (zeker niet onrealistisch) dan verwacht ik mijn bestelling thuis en vind ik het niet kunnen dat ze het product enkel nog willen verkopen aan een duurdere prijs, ook al gaat het om een fout op de website.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform