Terug

bestelling e-bikes

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. F.

Naar: Stella Bikes

08/07/2020

BesteOp 12 mei bestelden wij 2 nieuwe e-bikes in het nieuwe filiaal van STELLA BIKES te Kuurne. We betaalden een voorschot van 250 euro, de fietsen waren in stock en dus leverbaar. Op 17 juli (2 maand later) nemen we contact, nadat we niets meer hoorden, om te weten hoe het zat. De verkoper vertelde ons pas toen dat eens van de fietsen niet meer leverbaar was. We konden hetzelfde model wel nog krijgen, maar met een andere motor. We gingen akkoord en we kregen 500 euro korting. Als we bellen naar de klantendienst (duur ongeveer 30 minuten vooraleer we iemand aan de lijn krijgen) vinden ze nergens de bestelling terug. Het ordernummer kunnen ze blijkbaar niet bekijken. De klantendienst is wellicht onderbemand of er is een leveringsprobleem, wij hebben het raden er naar. Kan TestAankoop eventueel een interventie doen om onze fietsen alsnog geleverd te krijgen?Toen wij in het begin wat reclame maakten aan een vriend van ons, bestelde hij toen ook een e-bike. Tot nog toe ook zonder enige respons van de firma...Vriendelijke groetenMr. Bart Feys


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform