- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Anthony, 17 feb 2024 11:03 CETBeste Anissa,Takeaway.com bedankt u voor uw vertrouwen in haar dienstverlening.Het spijt ons te horen dat u de bestelling met vertraging heeft ontvangen. We hebben uw verzoek ontvangen en willen u graag informeren dat uw aanvraag behandeld werd. **Uw bestelling (Eur25.30) werd terugbetaald.** U zal het bedrag binnen enkele werkdagen ontvangen op uw rekening. Voor het ongemak, hebben wij ook een afzonderlijke mail gestuurd met een kortingsbon, te gebruiken bij een restaurant naar keuze.Als u verder nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst.Wij wensen u alvast nog een aangename dag!Met vriendelijke groeten,Anthony - Customer Service OfficerE: be@takeaway.comTakeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium__brand_Takeaway.com BEauto_merge_run auto_response_sent country::be customer delivery language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatchrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[9X2JN0-679X3]