HalloHieronder de bevestigingsmail van mijn bestelling.Hier kan je lezen dat mijn bestelling geleverd zal worden in de winkel van Lochristi vanaf 29/06, maar als ik bestelde stond er ‘geleverd binnen drie weken’.Op 01/07 stuurde ik mijn eerste mail naar de klantendienst om te informeren naar de status van mijn bestelling - nooit antwoord mogen ontvangenOp 06/07 belde ik voor de eerste keer naar de klantendienst, daar werd mij doorgegeven geduld te hebben. 1 artikel was niet op voorraad en daar werd nog even op gewacht.Op 13/07 ontvang ik een mail dat mijn bestelling klaar is voor verzending en dat deze spoedig geleverd zal worden in we winkel.Op 24/07 rij ik zelf naar de winkel in Lochristi denkende dat er geen mail van aankomst in de winkel verstuurd werd per abuus. In de winkel hebben ze mijn bestelling nog niet ontvangen en geven ze me de informatie mee dat de bestelling waarschijnlijk met de volgende vrachtwagen geleverd zal worden, maar dat ik sowieso bevestiging zal ontvangen wanneer het toekomt in de winkel.Op 30/07 stuur ik een nieuwe mail naar de klantendienst met de vraag naar de status van mijn bestelling - nooit antwoord ontvangenOp 18/08 belde ik opnieuw naar de klantendienst, daar geeft men mij door dat geen enkel artikel uit mijn bestelling op voorraad is en ook nooit meer op voorraad zal komen. Hij geeft mij als advies de winkel te bellen voor de accurate winkelvoorraad om op die manier alsnog aan mijn items te geraken die ik reeds besteld en betaald had aangezien ze mij nooit gecontacteerd hadden en dit echt niet okee was.Meteen hierna bel ik de winkel op in Lochristi en zij zullen de spullen die ze in voorraad hebben apart leggen voor (dat zouden volgens hun voorraad drie van de vier items moeten zijn) en dat het geen probleem was me op die manier verder te helpen.Even later krijg ik opnieuw telefoon dat er een fout zat in hun stock en dat er maar 1 item aanwezig is in de winkel.Op 21/08 rij ik naar de winkel in Lochristi, ze hebben inderdaad 1 item en het is geen probleem deze mee te geven. Ze kijken nog even voor mij de voorraad na in de andere winkels en ik krijg als boodschap Knokke of Roeselare te proberen om alsnog het merendeel van mijn bestelling te verkrijgen.Op 03/09 rij ik dus naar de winkel in Roeselare, ik neem hier verlof voor op zodat ik er geraak voor sluitingstijd! Daar hebben ze twee items in stock van mijn bestelling. Aan de kassa krijg ik echter de boodschap dat het onmogelijk is een webbestelling mee te geven via de winkel. Zij neemt vervolgens contact op met de winkel van Lochristi en met haar directrice maar kan niets voor mij doen. Ze raadt me aan opnieuw contact op te nemen met de klantendienst, dat mag meteen en indien zij akkoord gaan, kan ik alsnog de spullen meenemen. (Gezien de verre rit naar Roeselare)Ik bel dus meteen naar de klantendienst waar ze mij doorgeven dat dit onmogelijk is, wat ik dus niet begrijp gezien de eerdere boodschap die ik kreeg. En dat er geen verantwoordelijke aanwezig is die zo’n beslissing wel kan nemen.04/09: klantendienst kan ons niet verder helpen en de verantwoordelijke die dit kan is weer niet aanwezig. Er wordt ook gevraagd het order te annuleren wat ik uiteraard niet ga doen of ze rekenen ons nog dossierkosten aan en dan hebben we geen poot om op te staan.Ik wil die wanddecoratie aan de bestelde prijs. Want daar gaat het om: wij kochten die ik de solden voor 40€ en in de winkel in Roeselare verkopen ze het aan 110€.