Terug

bestelling deels ontvange

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: EMMA Matelas

12/09/2023

Beste,Ik bestelde een volledige boxspring met matras en topper bij jullie. De kussens en de topper zijn ontvangen. De rest van de bestelling is in de status van in behandeling naar betaling gegaan waar er een uitroepteken staat terwijl ik reeds bevestiging van betaling heb ontvangen en de som reeds van de kredietkaart is afgeboekt. De klantendienst is telefonisch onbereikbaar ( 28 min gewacht aan de lijn met muziekje en als je de optie hulp bij de bestelling kiest krijg je direct iemand aan de lijn.Ik wens de annulering van mijn bestelling en retour van de topper en de kussens.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform