Terug

bestelling dd 10/5/23 niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. T.

Naar: Elektro Lommelen

11/10/2023

Beste, Op 10/05/2023 hebben wij een bestelling geplaatst voor levering van Stoomoven, afwasmachine, koelkast, fornuis, microgolfoven voor onze nieuwe keuken22/05 voorschot betaald van € 4.929,00 (op een totale waarde van € 6.442,02)30/06 update bestelling gevraagd per mail 03/07 fornuis was binnen en kon geleverd worden24/07 deellevering fornuis21/08 update bestelling gevraagd per mailreactie : ze staat nog in bestelling05/09 update bestelling gevraagd per mailreactie : ze staat nog in bestellingopnieuw gestuurd dat we niet tevreden zijn met hun antwoord en dat onze keuken in week 38 zou geinstalleerd worden. Dat we de toestellen dringend nodig hebbenreactie : indicatie van de levering is week 39/4009/10 : Update bestelling gevraagd (gezien we intussen al week 41 zijn)reactie : levering is geupdatet naar week 44 momenteel maar dat we ze eventueel wel aternatieve toestellen kunnen aanbieden die sneller leverbaar zijnonze reactie : dan zouden we ondertussen al 25 weken wachten op onze toestellen en dat wij besteld hebben ifv merk / kleur voor onze nieuwe keukken. Wat zijn de alternatieven ? Wat met het verschil in prijs ? 11/10 nog steeds geen reactie ontvangen (reminder gestuurd)Ondertussen is onze nieuwe keuken geinstalleerd (week 38) en hebben we enkel een fornuis om op te koken. Alle andere toestellen ontbreken. We moeten het stellen met onze oude koelkast die in de garage staat... maar we zijn wel € 5.000 kwijt !!

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: D. T.

11/10/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 708313035.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 708313035.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 708313035.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform