Terug

bestelling click&collect komt nooit aan in de winkel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: KREFEL

16/03/2021

- Zondagnamiddag 7/3 een bestelling gemaakt via click&collect (€399), om 15u18 krijg ik een bevestigingsmail met de melding We verwachten dat jouw bestelling vanaf morgen of overmorgen klaar ligt in Krëfel Overijse. Eens jouw bestelling beschikbaar is en je hiervan een bevestiging hebt ontvangen, kan je deze afhalen vanaf 14u00. - Maandagochtend 8/3 krijg ik een mail dat mijn bestelling klaar ligt om verzonden te worden naar de winkel te Overijse- Dinsdag 9/3 nog geen mail ontvangen- Woensdag 10/3 eerst via Facebook contact opgenomen met jullie diensten of zij weten wanneer mijn bestelling zou toekomen, antwoord dat ik best rechtstreeks contact kan opnemen met de winkel... Dus bellen we woensdag 10/3 maar eens naar de winkel. Ze hebben niets ontvangen en weten ook van geen bestelling of ik vrijdag eens zou terug kunnen bellen.... ene 'Gregory' was donderdag niet aanwezig maar vrijdag wel. Terug via Facebook laten weten dat ze in de winkel niets terug vinden of zij kunnen achterhalen via mijn ordernummer wat er verkeerd is gelopen, op deze vraag heb ik nooit antwoord gekregen! Dan maar eens proberen via het contactformulier maar daar krijg ik als antwoord ....Door grote drukte kan dit enkele dagen duren.... dan maar bellen naar de klantendienst... ze nemen contact op met click&collect blijkbaar is er iets fout gelopen ze gaan mij zeker een mail terug sturen met een oplossing. - Donderdag 11/3 geen antwoord gekregen van de klantendienst. Dus bel ik in de namiddag toch meer eens terug naar de klantendienst. Inderdaad terwijl ik wacht aan de telefoon wordt er intern gebeld naar click&collect, zij zullen contact opnemen met de winkel. De bestelling zal vrijdag of zaterdag wel kunnen afgehaald worden. - Vrijdag 12/3 terug bellen naar de winkel, ze hebben nog steeds niets ontvangen. Ze gaan contact opnemen met click&collect en gaan mij contacteren. Voor alle zekerheid toch ook eens bellen naar de klantendienst. idem verhaal, het moet opgelost geraken krëfel zal mij contacteren. - Vrijdagnamiddag krijg ik telefoon van de winkel van Overijse. Maandag 15/3 ten laatste dinsdag 16/3 is de bestelling er. - Dinsdagnamiddag 16/3 terug naar de winkel gebeld en nog steeds geen bestelling aangekomen. De winkel ging contact opnemen met de hoofdzetel. Ik wou nog eens contact opnemen met de klantendienst maar door een technisch defect zijn ze niet bereikbaar of ik later nog eens wil terug bellen. Tot daar mijn verhaal, waarschijnlijk komt er nog een vervolg, want mijn bestelling heb ik nog steeds niet. Ik had dringend een stofzuiger, de bestelling was voorradig dus ik dacht met click&collect vlot het wel. Ik had dit weekend bij Vandenborre hetzelfde gedaan. Bestelling geplaatst ZONDER op voorhand te betalen, 15' later kreeg ik al bevestiging dat ik het mocht afhalen in de winkel. Perfecte service. Ik heb nu bij de buren een stofzuiger moeten lenen omdat de mijne al meer dan een week onderweg is :-(

Berichten (1)

KREFEL

Naar: E. G.

17/03/2021

Beste mijnheerBedankt voor uw mail.Het spijt ons te vernemen dat uw Click Collect bestelling niet is verlopen zoals verwacht.We vragen aan ons filiaal en logistiekedienst wat er verkeerd is gelopen en houden u zo snel mogelijk op de hoogte.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenCarmenCustomer Happiness Teammember


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform