Terug

Bestelling bloemen niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Euroflorist

19/05/2020

Beste,Ik bestelde bloemen online bij Euroflorist op 1 mei 2020 voor levering aan mijn echtgenote op 9 mei. De bloemen werden echter nooit geleverd en bij herhaaldelijk navragen bij Euroflorist krijg ik enkel als antwoord dat ze zonder problemen geleverd zijn, wat duidelijk niet zo is.

Berichten (1)

Euroflorist

Naar: L. B.

19/05/2020

Beste ,Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben contact gehad met de bloemist die de levering heeft uitgevoerd. Deze heeft bevestigd dat de levering zonder problemen heeft plaatsgevonden. De klant had gevraagd:Gelieve aan te bellen als je de bloemen achterlaat.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Als u nog vragen heeft kunt u gerust contact met ons opnemen.Met vriendelijke groet,Klantendienst Euroflorist BelgieAdama--------- Cention Contact Center - Original message ---------Errand: 3247910-1--------- Cention Contact Center - Original message - End ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform