Terug

Bestelling blijft in afwachting van goedkeuring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: FNAC BELGIUM

08/01/2019

BesteEen tijdje geleden bestelde ik een apple watch via fnac.be. Ik koos voor fnac omdat zij de kortste levertermijn hadden en het om een dringende bestelling gaat. Normaal gezien zou mijn bestelling vandaag af te halen zijn bij Fnac Gent. Maar in plaats daarvan staat mijn bestelling nog steeds in afwachting van goedkeuring. Dit terwijl het bedrag van €429 wel al in rekening gebracht is. Wanneer ik kijk bij mijn bestelling volgen staat er dat fnac mijn bestelling naar de verkoper heeft doorgestuurd en dat ik moet wachten op goedkeuring van de verkoper. Maar wanneer ik kijk naar wie de verkoper is kom ik bij Fnac zelf terecht. Ik snap niet goed hoe dit kan. Ook staat het artikel online als voorradig. Voor mijn bestelling stonden er 5 op voorraad, na mijn bestelling nog 4. Fnac heeft dit dus direct aangepast op de site. Waarom krijg ik dan geen bevestiging van bestelling? Ik hoop dat fnac dit spoedig in orde brengt aangezien het om een spoedbestelling gaat. Via telefonische klantendienst of mail krijg ik geen gehoor. Zoals wel meer mensen zie ik nu. Jammer dat ze zo slecht communiceren...

Berichten (2)

A. C.

Naar: FNAC BELGIUM

09/01/2019

Het aantal vooradige stuks is terug opgetrokken naar 5, maar mijn bestelling blijft wel onbehandeld...

A. C.

Naar: FNAC BELGIUM

09/01/2019

Beste fnacAangezien jullie je niet aan de voorgeschreven leverdata kunnen houden, en jammer genoeg ook niet communiceren met jullie klanten zou ik nu graag mijn bestelling annuleren. Maar zelfs een simpele annulatieknop is nergens te bespeuren op jullie site. Ik heb vandaag weer 40min naar het wachtmuziekje van jullie klantendienst mogen luisteren, waarna ik nog steeds geen gehoor krijg. Jammer genoeg is dit de enige manier waarop klanten een bestelling kunnen annuleren blijkbaar? Via een klantendienst waar toch niemand antwoordt? Daarom stel ik de vraag ook via deze weg. Ik zou graag mijn bestelling volledig annuleren en het totale bedrag van 429 euro terug ontvangen! Ik vind dit een zeer teleurstellende service...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform