Terug

Bestelling blijft hangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. D.

Naar: bol.com

07/07/2025

Ik heb op 1 juli 2025 een bestelling geplaatst bij bol.com (bestelnummer A000713TJW) met kattenvoer (Whiskas + Gourmet Gold Mousse). De bestelling blijft sindsdien steken in "Voorbereiding van je pakje". Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar ik krijg steeds hetzelfde automatische antwoord: “We zijn er druk mee bezig”, zonder dat er iets gebeurt. De chatbot blokkeert verdere hulp omdat er zogezegd al aan gewerkt wordt.Hoe lang kan dat in godsnaam duren.Uit ervaring weet ik dat dit probleem niet makkelijk opgelost wordt. Er is geen manier om met een echte medewerker te spreken, zelfs niet via sociale media. Dit is onaanvaardbaar.

Berichten (1)

bol.com

Naar: E. D.

07/07/2025

Goedemiddag Emmanuel, Bedankt voor je bericht. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 7 juli 2025 15:00 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Bestelling blijft hangen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform