Terug

bestelling blijft hangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Post NL

20/06/2023

Beste, Ik heb wijnen besteld bij een leverancier die al meer dan een week geleden zijn afgegeven door de leverancier in België aan postnl. Daarop kreeg ik onmiddellijk een trackingcode 3SLQKK126424265 voor mijn postcode 2970. Al meer dan een week blijft er wanneer je deze trackingcode ingeeft het bericht 'bezorgtijd nog onbekend' staan. Ik kan enkel via chatbot postnl bereiken en daarop loopt het steeds vast. hopelijk kunt u mij helpen klarheid te brengen zodat ik eindelijk mijn producten aankrijg (weliswaar te laat!)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform