Terug

Bestelling betalen die geannuleerd was

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Klarna

15/01/2023

Beste, ik anulleerde 22 augustus 2022 bij Shein een bestelling die ik ook nooit heb ontvangen en shein heeft dat waarschijnlijk nooit doorgegeven aan klarna .Doordat het zeer moeilijk is shein te contacteren zou ik nu toch de nooit ontvangen klefingsstukken moeten betalen ,zelfs nu met kosten bij.Wat voor situaties zijn dit ?

Berichten (2)

A. C.

Naar: Klarna

15/01/2023

Ik wil gerechtigheid ,eerlijkheid

A. C.

Naar: Klarna

20/01/2023

Beste, net zoals per mail stuur ik antwoord dat je toch moeilijk kan verwachten dat ik bestelling betaal die ik geanuleerd had en nooit had ontvangen.En zoals u op mail zet heb je altijd kortingsbonnen en is dit geen tegemoetkoming


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform