Terug

Bestelling betaald, nooit een bevestigingsmail ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. E.

Naar: AliExpress

18/03/2021

Beste,Rond 13 maart bestelde ik een neon lamp via Aliexpress ter waarde van 27,57 euro.Het bedrag ging van mijn rekening naar de ontvanger: ALIPAYLIMITED SALUXEMBOURG.Weliswaar heb ik nooit een bevestiging per mail ontvangen van deze bestelling. Ik besloot dus een account aan te maken, maar op dit account was niets terug te vinden van deze bestelling.Ik probeerde via hun customerservice het probleem uit te leggen, maar dit was een bot.Ik weet dus niet of de bestelling in behandeling is of ik het geld terugkrijg.Weet iemand welke stappen ik kan ondernemen?

Berichten (1)

AliExpress

Naar: H. E.

18/03/2021

Dear customers:This email address is not available. Please sign in to the Complaint Center (: channel.alibaba.com/complaint)to view the latest updates of your order.Thanks.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform