Geachte bemiddellaar,
Na recentelijk bij bol.com een artikel besteld te hebben, en ook een bevestiging ontvangen te hebben van post.nl dat de verzending bezorgd zou zijn, is er echter geen enkel pakket te bespeuren in de omstreek van mijn grondgoed.
Eerder ontving ik al bevestigingen met foto's dat mijn pakket op een veilige plek werdt bezorgd bij absentie daar ditmaal ik thuis was op het moment van de zogezegde bezorging, en ik na het ontvangen van de bevestiging van bezorging alle plekjes bekeken heb en nergens mijn pakket kan terugvinden.
Na het bellen met de klantendienst van Bol.com werd mij verzocht nog een 2 werkdagen geduld uit te oefenen, zodat de zending misschien toch nog zou aankomen wat mij volledig onthutst.
Nu ik zeker ben van mijn stuk zou ik het erg op prijs stellen er een bemiddelling getroffen kan worden,met name een terugbetaling of een aankoopvoucher betreffende het bedrag.
Ik heb dit amper meegemaakt en ben van uiterst goede wil om als rechtschapen klant geen amok te maken hieromtrend, maar correctheid staat mijzelf wel hoog in de vaandel.
Kan U mij hierbij assisteren?
Met genegen groeten,
Ik verwacht een reactie uwerzijds met de meeste belangstelling af.