Terug

Bestelling betaald maar nooit ontvangen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. B.

Naar: bol.com

19/06/2024

Geachte bemiddellaar, Na recentelijk bij bol.com een artikel besteld te hebben, en ook een bevestiging ontvangen te hebben van post.nl dat de verzending bezorgd zou zijn, is er echter geen enkel pakket te bespeuren in de omstreek van mijn grondgoed. Eerder ontving ik al bevestigingen met foto's dat mijn pakket op een veilige plek werdt bezorgd bij absentie daar ditmaal ik thuis was op het moment van de zogezegde bezorging, en ik na het ontvangen van de bevestiging van bezorging alle plekjes bekeken heb en nergens mijn pakket kan terugvinden. Na het bellen met de klantendienst van Bol.com werd mij verzocht nog een 2 werkdagen geduld uit te oefenen, zodat de zending misschien toch nog zou aankomen wat mij volledig onthutst. Nu ik zeker ben van mijn stuk zou ik het erg op prijs stellen er een bemiddelling getroffen kan worden,met name een terugbetaling of een aankoopvoucher betreffende het bedrag. Ik heb dit amper meegemaakt en ben van uiterst goede wil om als rechtschapen klant geen amok te maken hieromtrend, maar correctheid staat mijzelf wel hoog in de vaandel. Kan U mij hierbij assisteren? Met genegen groeten, Ik verwacht een reactie uwerzijds met de meeste belangstelling af.

Berichten (1)

bol.com

Naar: K. B.

20/06/2024

Goedemorgen,Bedankt voor het doorgeven.Helaas zie ik geen klant- en/of bestelnummer. Het e-mailadres waarop de klant inlogt is ook voldoende voor ons. Zodra we dit ontvangen pakken we dit verder op.Met vriendelijke groet,Natalya Motshagen Klachtensites – Service operationsPapendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The NetherlandsVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: woensdag 19 juni 2024 16:00Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Bestelling betaald maar nooit ontvangen.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform