Terug

Bestelling betaald maar niet gekend

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: HP

24/11/2023

Ik heb bestelling geplaatst op webshop HP.COM, Bij het betalingsgedeelte kreeg ik foutmelding dat betaling mislukt is maar toch is het bedrag van mijn rekening gegaan. Vervolgens ontvang ik twee bevestigingen van mijn bestelling via mail. Om zeker te zijn dat alles goed loopt neem ik contact op met hp dewelke beweren dat bestelbon niet bestaat. Ik word doorverwezen naar HP België waar enkel in het Frans of Engels kan geholpen worden. (Dus niet in het Nederlands). Zelfde antwoord bestelreferentie bestaat niet. Zeer arrogante dame aan de lijn die zegt bestaat niet en ik kan U niet helpen. Ze gooit de telefoon dicht en einde gesprek. Dit is de tweede keer dat ik een bestelling doe en de tweede keer dat het op dezelfde manier fout gaat. Vorige keer heb ik mijn goederen na weken ontvangen na het sturen van aangetekend schrijven door mijn advocaat. Is een advocaat de enige oplossing om mijn betaalde bestelling te ontvangen ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform