Terug

Bestelling betaald maar bevestiging blijft achterwege

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: Telenet

21/06/2023

05-06 hebben we een nieuwe GSM besteld en betaald. Deze bestelling is echter tot op heden nog niet bevestigd door Telenet, dit ondanks herhaaldelijk contact met Telenet via telefoon en whatsapp. Enige wat we te horen krijgen is dat deze ergens is blijven hangen in het systeem, de betrokken afdeling zou dit zo snel mogelijk rechtzetten. Inmiddels is alweer een week voorbij maar de bevestiging is er nog steeds niet.

Berichten (1)

Telenet

Naar: R. R.

30/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=jby9xNJeYxIu891Ovzn0pKL0xAZkBkDBAZ7oYn1Ov_re43lUI0uUxqX8q22PmvHmLbePd4uNUfmqGJG6JHpcHeesw5Ejjq


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform