Terug

Bestelling beschadigd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. B.

Naar: VENTE-UNIQUE.BE

12/09/2020

Tuinhuis besteld, hele dag thuis gebleven (verlof genomen!) op afgesproken dag, niets geleverd. Volgende dag telefoon dat ze voor de deur stonden. Dan maar bij de buren geleverd (ik was op het werk). Doe het artikel open, alle panelen waren beschadigd (krom, geplooid, krassen in, ...). Foto's genomen en doorgestuurd. Na een dikke maand vinden zij dat het is afgehandeld, geen compensatie of niets, ik moet het beschadigd tuinhuis houden omdat het volgens hen mijn fout is... Ik had volgens hen bij de levering moeten zien hoe het tuinhuis IN DE DOOS eruit zag. Je moet tekenen voor ontvangst van een pakket zonder beschadiging, wat ik al niet kon doen omdat ze niet op de afgesproken dag kwamen, maar deze beschadigingen zijn NIET door het transport gebeurd. De doos was in goede staat, de inhoud helemaal niet. Schandalig gewoon, ik ben echt niet te spreken over dit bedrijf!

Berichten (3)

VENTE-UNIQUE.BE

Naar: H. B.

07/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

H. B.

Naar: VENTE-UNIQUE.BE

07/10/2020

Beste,wat u verteld is NIET WAAR! Ik heb het pakket ontvangen op 4 augustus en heb hiervoor op 6 augustus gemaild! Een schandalige firma, jullie! Ook heb ik geen mail gekregen om het tuinhuis te beoordelen, geen wonder dat al jullie producten veel sterren hebben, de ontevreden klanten kunnen gewoon geen reactie achter laten! Een SCHANDE!!!

VENTE-UNIQUE.BE

Naar: H. B.

19/10/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform