Terug

Bestelling beleving Vivabox Tijdschrift en klanten wordt niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: VIVABOX

22/08/2023

Heb hierbij een abo voor TV familie geselecteerd met Vivabox Tijdschriften en kranten 9410053279. Na bijna 3 weken en 2 klachten bij Vivabox en 1 bij DPG media is er nog steeds geen TV familie in de bus gevallen. Dit terwijl er in de bevestigingsmail duidelijk wordt aangeduid dat we de eerstvolgende editie van het blad gingen ontvangen. Nog veel erger is dat ik nog steeds geen antwoord heb op mijn 2 klachten bij Vivabox, deze zouden in de bevestigingsmail van de klachtnochtans binnen de 72 uur beantwoord worden.

Berichten (6)

C. M.

Naar: VIVABOX

25/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

C. M.

Naar: VIVABOX

25/08/2023

Beste Laetitia,Dat klopt niet. In bijlage de bevestigingsmail die ik van jullie heb gehad.Dat is wel wat anders dan jij aangeeft. Er staat duidelijk in dat ik de eerstvolgende editie ging ontvangen.Jullie zijn nog steeds in fout en maken jullie er wel heel makkelijk van af door te zeggen het is al doorgestuurd dus kunnen er niets aan doen.Wat gaan jullie doen aan de last die jullie mij hiermee hebben bezorgd?Ik verwachte de tv families mee te nemen op vakantie. Nu krijg ik deze pas? Wanneer kunnen jullie mij zelfs niet zeggen?Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord gehad op mijn klacht hier via testaankoop, daarin heb ik zelf het voorstel gedaan dat, indien het contract is opgestart, mij extra te vergoeden door extra edities toe te voegen voor de weken die jullie gemist hebben, sinds de 1ste week na de bevestigingsmail, waarin stond dat ik de volgende editie ging ontvangen.Indien jullie niet terugkomen met een redelijk voorstel zal ik de hulp van de test-aankoop advocaten moeten inschakelen.Ik laat het hier niet bij. Jullie boden al belabberde service met pas na +-2 weken te antwoorden op de klacht en proberen nu jullie fout helemaal af te schuiven.Mvg,Cedric MollardOp do 24 aug 2023 om 13:45 schreef Vivabox [info@vivabox.com]:Beste Cedric,Bedankt voor uw antwoord.De deadline van 6 weken staat vermeld in de bevestigingsmail van het abonnement die u op 05/08/2023 is toegestuurd (voorbeeld in bijlage).Aangezien uw abonnementsaanvraag al is doorgegeven aan onze partner, kan deze op dit moment niet worden geannuleerd. We willen echter bevestigen dat deze bestelling naar DPG Media is verzonden en dat we nu afhankelijk zijn van de verwerkingstijd van onze partner voor de verzending van uw tijdschrift.Wij danken u voor uw begrip en we wensen u een fijne dag. LaetitiaHet Vivabox-KlantenrelatieteamPS : Voor alle communicatie in verband met uw aanvraag, gelieve op dit bericht te reageren.Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt.ref:_00Db0JMp8._500672smJZA:ref

VIVABOX

Naar: C. M.

25/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

VIVABOX

Naar: C. M.

25/08/2023

Beste medewerker van Testaankoop,Bij deze reageren we op uw bericht betreffende de bestelling van het tijdschrift TV-familie met de geschenkbon van meneer Mollard.We hebben begrepen dat de informatie over de bestelling niet helemaal duidelijk was voor de klant.Het is namelijk zo dat onze partner-uitgeverijen ons een wachttijd gevraagd hebben van maximaal 6 weken, om alle bestellingen goed te kunnen verwerken.Dit is al jaren zo en we hebben de klant hier ook over ingelicht wanneer hij ons gemaild heeft met zijn klacht.We zien wel dat er een onduidelijke mailing geweest is ter bevestiging van zijn bestelling.Deze bestelling kan jammer genoeg niet meer geannuleerd of verlengd worden voor enkele nummers.Daarom zullen we een korting van 15 aanbieden op de volgende bestelling van de klant.We wensen u nog een fijne dag!Als u nog vragen heeft, mag u op deze e-mail reageren. We helpen u graag verder. Normal 0 21 false false false FR-BE X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ .MsoNormalTablemso-style-name:"Table Normal"mso-tstyle-rowband-size:0mso-tstyle-colband-size:0mso-style-noshow:yesmso-style-priority:99mso-style-parent:mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4ptmso-para-margin-top:0cmmso-para-margin-right:0cmmso-para-margin-bottom:8.0ptmso-para-margin-left:0cmline-height:107%mso-pagination:widow-orphanfont-size:11.0ptfont-family:"Calibri",sans-serifmso-ascii-font-family:Calibrimso-ascii-theme-font:minor-latinmso-hansi-font-family:Calibrimso-hansi-theme-font:minor-latinmso-bidi-font-family:"Times New Roman"mso-bidi-theme-font:minor-bidimso-font-kerning:1.0ptmso-ligatures:standardcontextualmso-fareast-language:EN-US Met vriendelijke groeten,HetVivabox-KlantrelatieteamOm de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt.ref:_00Db0JMp8._500672smKuS:ref

C. M.

Naar: VIVABOX

28/08/2023

Beste Vivabox,Het aanbod wordt aanvaard door de klant.Bedankt voor de medewerking.

C. M.

Naar: VIVABOX

28/08/2023

Beste Vivabox,Het aanbod wordt aanvaard door de klant.Bedankt voor de medewerking.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform