Beste op 31-12-20 bestelde ik bij van den Borre online een iPad mini 256gb 4G zilver voor 568 euro in promotie , levertijd 2-4weken, na week 5 konden ze nog geen leveringsdatum geven en kon nog weken duren zeiden ze via de klantendienst aan de telefoon , ze gaven me de optie om te annuleren en veranderen van hetzelfde type maar in een andere kleur, dus nam ik de iPad in het roze, deze was beschikbaar. Op 13-02-21 heb ik de gouden iPad bij van den Borre Ninove gaan afhalen, thuis gekomen de iPad uitgepakt maar nog niet op gewerkt of apps geïnstalleerd, uurtje daarna kijk ik op de website en is de zilver beschikbaar , jammer genoeg geen telefoon of mail gekregen van hun om me dat te laten weten dat hij wel beschikbaar was in zilver dezelfde dag dat ik de andere ging afhalen, gebeld naar de klantendienst en ja ik kan de iPad omruilen naar zilveren maar dan moet ik hem aan de prijs betalen die hij nu staat namelijk 769 euro, dit vind ik echt geen reclame , ik heb betaald voor de zilveren in promo en door hun leverproblemen heb ik nu een gouden dat me totaal niet gaat van kleur, graag zou ik van hun kant de betaalde iPad krijgen die ik gereserveerd had en volledig direct betaald heb!