Terug

Bestelling annuleren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: VANDEN BORRE

20/02/2021

Beste op 31-12-20 bestelde ik bij van den Borre online een iPad mini 256gb 4G zilver voor 568 euro in promotie , levertijd 2-4weken, na week 5 konden ze nog geen leveringsdatum geven en kon nog weken duren zeiden ze via de klantendienst aan de telefoon , ze gaven me de optie om te annuleren en veranderen van hetzelfde type maar in een andere kleur, dus nam ik de iPad in het roze, deze was beschikbaar. Op 13-02-21 heb ik de gouden iPad bij van den Borre Ninove gaan afhalen, thuis gekomen de iPad uitgepakt maar nog niet op gewerkt of apps geïnstalleerd, uurtje daarna kijk ik op de website en is de zilver beschikbaar , jammer genoeg geen telefoon of mail gekregen van hun om me dat te laten weten dat hij wel beschikbaar was in zilver dezelfde dag dat ik de andere ging afhalen, gebeld naar de klantendienst en ja ik kan de iPad omruilen naar zilveren maar dan moet ik hem aan de prijs betalen die hij nu staat namelijk 769 euro, dit vind ik echt geen reclame , ik heb betaald voor de zilveren in promo en door hun leverproblemen heb ik nu een gouden dat me totaal niet gaat van kleur, graag zou ik van hun kant de betaalde iPad krijgen die ik gereserveerd had en volledig direct betaald heb!

Berichten (4)

VANDEN BORRE

Naar: D. V.

21/02/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. V.

22/02/2021

Beste,Zoals reeds telefonisch bevestigd, is het voor ons helaas niet mogelijk om de Silver-IPhone nog te leveren aan de prijs die geldig was op 31/12/20 (568 euro).Je gaf akkoord voor een wijziging van je bestelling van Silver naar een Gold toestel.Je hebt een bedenktermijn van 14 dagen voor de Gold Iphone en je kan het toestel dus terugbrengennaar de winkel voor terugbetaling.Indien je nu opniew de Silver wenst te bestellen, zal dit inderdaad aan de huidige prijs zijn (769 euro).Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

D. V.

Naar: VANDEN BORRE

22/02/2021

Ja idd ik gaf een akkoord maar op dat moment wist ik niet dat de iPad in zilver binnen was , ik ga hier verder mee ! Das gemakkelijk verdient voor jullie! Hier laat ik het niet bij! Dus mensen als bij van den Borre iets niet op voorraad is bestel niet bij hun!! Jullie zijn gewaarschuwd. Dezelfde dag konden jullie mij verwittigen dat de iPad ging binnen komen in het kleur dat ik bestelde, blijkbaar zijn de wensen van jullie klanten geen prioriteit !

VANDEN BORRE

Naar: D. V.

22/02/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform