Beste, Op 31/05/2020 bestel ik 16 flessen Vranken Brut Gr Reserve op de webshop van Delhaize met delivery op vrijdag 05/06 tussen 11:30 tot 14:00. Dit artikel was in promotie van 26,99€ -50% is 13,495 (+ leveringskosten) geldig van 28/05/2020 tot 03/06/2020. De betaling gebeurde via creditcard en gisteren (donderdag 04/06) ontvang ik om 17:32 een melding dat de bestelling zal geleverd worden: Je reservatie staat klaar. Je boodschappen worden geleverd op 05 juni van 11:55 tot 12:45.Dezelfde avond ontvang ik om 22:17u een émail dat de reservatie geannuleerd is : Helaas hebben we uw reservatie moeten annuleren doordat de producten uit uw order niet voorradig waren. Excuses voor het ongemak. Wilt u op zoek naar alternatieven? Neem dan nog eens een kijkje in onze webschop. Ik doe dit en ik kan onmiddellijk hetzelfde product met dezelfde hoeveelheid bestellen/reserveren..., weliswaar aan de prijs van 26,99€ zonder de 50% korting. Ik heb deze ochtend naar de klachtendienst van Delhaize gebeld (wachtiijd 40'...) en zij beweren dat dit geen bestelling is maar een reservatie en dat het bedrag pas van de rekening gaat na facturatie, dus na de levering. Ik heb hun algemene voorwaarden gelezen en zij dekken hun in door steeds te spreken van reservatie ipv bestelling. Mijn eis: Ik wens gewoon dat mijn bestelling geleverd wordt. Onderaan staat op de ontvangen email van 31 mei:Vranken Brut Gr Reserve U geniet van -50% bij aankoop van 4 producten van 28/05/20 tot 03/05/20. Hier spreken ze van een aankoop en niet van een reservatie.