Terug

Bestellen van gratis gids

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. F.

Naar: Testaankoop

01/04/2017

Ik kan sinds 3 maanden mijn gratis gids niet meer bestellen. Mijn code wordt niet geaccepteerd. Als ik de gids bestel is mijn code niet meer geldig. Is dit mijn fout of is er een ander probleem?

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: G. F.

05/04/2017

Mijnheer,Om uw gids te kunnen bestellen moet u zich eerst inloggen op onze websites:www.test-aankoop.beraktischegidsen/.Ik heb uw registratie nagekeken en bevestig u dat u toegang heeft tot onze website.In een afzonderlijke mail zal ik u een link zenden waarmee u desgewenst een nieuw paswoord kan instellen.Zodra u bent 'ingelogd' kan u uw gids bestellen met de code van de maand, die u terug kan vinden in ons magazine Test-Aankoop.Deze 'code van de maand' heeft een vervaldatum, en is maar 1 maand lang geldig. U kan bijgevolg de bestelbonnen van de vorige maanden niet meer gebruiken.Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest.Mocht het niet meteen lukken, dan kan u contact opnemen met de abonnementendienst op het nummer 02/542.32.00.Wijhelpen ugraagverder.Metvriendelijkegroet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform