BesteWij hebben op 17 september de Efteling bezocht met 6 volwassenen en 3 kinderen, waarbij 1 onder de 3 jaar (gratis). We hadden volgende situatie voor en konden ter plekke aan de infobalie niet voortgeholpen worden, alsook niet nadien via hun Facebook Messenger, waardoor we ons nu naar jullie richten via deze weg. Mijn vriendin had een tijd terug tickets besteld met korting via haar werkgever, ter waarde van 42 euro per ticket wat met korting 35 euro werd, met het oog op een bezoek in maart. Echter dit hebben we door overmacht moeten annuleren/uitstellen. We hadden deze uitgesteld naar 17 september. Aan de ingang gaf men aan dat ze niet geldig waren. Aan de ticket en informatiebalie gaven ze aan dat deze ´laagseizoenstickets' waren en niet geldig zijn nu in het ´hoog seizoen'. Wij gaven aan dat we het verschil dan wel zouden opleggen. Het personeel gaf aan dat dit dan weer niet kon, gezien het tickets met bedrijfskorting waren.Een heel erg onaangename situatie, daar we 2 uur gereden hadden vanuit België en verplicht werden nieuwe tickets te kopen. Men wist ook dat we dan niet zouden terugkeren zonder bezoek. Dit terwijl we online gewoon konden reserveren met onze originele tickets zonder foutboodschap en dus met bevestiging.Wat kunnen jullie hier aan doen?Bewijsstukken kunnen wel bezorgd worden.Alvast bedankt